maandag 5 juli 2010

Nog een weekje...


Hallo allemaal.

Ook ik heb het licht gezien onder de bloggers.
Met nog een weekje te gaan maken wij ons op voor een
heerlijke vakantie aan de andere kant van de aardkloot.

Maandag zullen wij vertrekken vanaf Dusseldorf naar Miami.
Wij rijden zondagavond al richting het oosten.
Daar geef ik mijn auto in goede handen om daarna te overnachten in het Sheraton hotel op het vliegveld. Niets is beter dan relaxed op reis te gaan toch?
Met eerst nog de finale op zondag (hopelijk met onze oranje leeuwen)
hebben wij(Frans ,Angelique en Morris) er erg veel zin in.

Ik ga dus proberen om voor jullie een leuk verslag te maken over onze vakantie.
In de volgende blog zal ik wat meer vertellen over onze plannen.

Groeten Frans

4 opmerkingen:

  1. Alvast een hele goede reis en nog veel meer plezier tijdens jullie trip in Florida.

    Wij gaan jullie zeker volgen.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Frans,

    De layout ziet er prachtig uit, nu nog de mooie verhalen en uiteraard de 'plaatjes' ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blog hoor, ik ga jullie volgen!! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey frans
    leuk dat we mee mogen genieten en ik ga jullie met veel intresse volgen
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen