zondag 25 juli 2010

Twee voor de prijs van een!!


Hallo iedereen,
Vandaag blog ik twee dagen in een.
Ik zit nu heerlijk aan de grote tafel helemaal alleen.
De kids komen net uit het zwembad en staan onder de douche.
Angelique,Vanda en Luis zijn nog een paar boodschapjes doen zodat we straks
met de restjes die we nog hebben heerlijk gaan eten.ook zullen ze nog een filmpie meenemen die we later op de avond zullen kijken.


Gisteren zijn we(na eindelijk is hebben kunnen uitslapen)tegen de middag richting de
Florida Mall gegaan.Dit dacht denk ik half Orlando want wat was het daar druk zeg.We zijn daar een paar winkels ingedoken zoals American eagle,Aeropostale,Quicksilver en Abercrombie & Fitch. daar zijn we zeker weer geslaagd. Ook moest ik nog even langs Oakley.
Ik was al enige tijd een neusvleugeltje van rubber kwijt en dit was een mooie gelegenheid om die hier te halen.10 minuten stonden we weer buiten met nieuwe gemonteerde vleugeltjes en oorrubbertjes. Morris wilde nog even zijn gram halen bij de M&M store,letterlijk want hij mocht 500 gram aan snoepies halen want het is hier niet goedkoop.Verschillende kleuren die we in Nederland niet hebben verdwenen in het zakkie. Na nog wat prullaria gekocht te hebben, zijn we rustig weer richting de auto gelopen waar we via een file weer in Clermont aankwamen. Je kan wel zeggen dat het hier aardig vol aan het worden is met toeristen.S'avonds zijn we nog even naar Old Town in Kissimee gegaan.
Daar was de weekelijkse parade met oude en opgepimpte auto's. Na de tour zijn we nog even door het winkelstraatje gelopen waar Morris en ik nog een leuk hoedje pasten.
Vandaag zijn we rond half negen richting een Flea market gereden.
Bij aankomst dachten we even dat we te vroeg waren,maar er waren gewoon erg weinig kraampjes.
Ook vonden wij dat het er maar armoedig uitzag.Echt iets voor de oudere lokale mensen die er hun spulletjes verkopen voor wat extra duiten.Lag misschien aan ons maar vonden er weinig aan.Via de Nike clearance store aardig wat kunnen kopen voor Morris. Ook ikzelf vond nog een leuke baseball handschoen voor 23,- Dollar incl.20% korting. Een lachertje dus.Nog meer terug richting Clermont gestopt bij een giftshop.
Nog wat gekocht voor vriendje van Morris en toen was het via een beach and surfshop(rugtas voor Morris) echt klaar......
En de SCHADE??????......Twee familie's...


Morgen de officiele laatste dag hier in Clermont.Om 10 uur heeft Morris zijn laatste les honkbal en s'avonds gaan we naar de zeer goed spelende Tampa Ray's, dus dat wordt een leuke afsluiting.Daar vertel ik later weer meer over.

5 opmerkingen:

  1. Allemachtig hebben jullie Orlando leeggekocht ?
    Hahaha wat een grote buit, dat wordt de koffers goed verdelen. Toch is het shoppen ook zo leuk in de outlets en Malls ...

    Nou geniet nog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik dacht dat wij veel geshopt hadden, maar je hebt altijd baas boven baas... Als je maar geniet toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg...hebben jullie wel wat te kopen voor ons over gelaten...
    Mijn hemel wat hebben jullie goed gescoord zeg!
    Enne, dat het drukker werd qua toerisme kwam natuurlijk omdat wij nu in het land zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, volgens mij zijn de creditcards nu ook wel aan vakantie toe :-)Lekker hoor dat shoppen en zeker als je zo goed slaagt.

    Veel plezier vanavond bij Tampa Bay Rays vs. Detroit Tigers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goejedag, hoe moet dat allemaal mee naar huis ?
    Volgens mij zie ik ook een doos van de iPad liggen maar kan me niet herinneren dat je daar iets over geschreven hebt ? Heb je die daar aangeschaft ?
    Ik zou nog maar een paar koffers bijkopen

    BeantwoordenVerwijderen