woensdag 14 juli 2010

Onderweg deel 2!!

Vanmorgen was ik al wakker om zes uur.
Het schemerde en ik twijfelde of ik nog even zou blijven liggen.
Ik besloot om er toch uit te gaan en zachtjes sloop ik acher mijn laptoppie.
Angelique en Morris lagen nog diep in coma.
Het viel me op dat het binnen een half uur ook echt helemaal licht is.
Heb me vermaakt met een serie die ik had gedownload op het net.
Het ging heel toepasselijk over de grootste Mall van Amerika.
Mall of America heet het en is wel zeven honbalvelden groot.
Er loopt zelfs een achtbaan binnen in de rondte.
Zo volgen we een aantal security mannetjes die alles in goede banen proberen leiden.

Maar goed na een klein uurtje werden de twee anderen ook wakker en na ons te hebben
aangekleed en de koffers ingepakt, zijn we met de buurtjes(even voorstellen: Luis,Vanda, Miguel en Eliza)op weg gegaan naar onze hut in Clermont.
Onderweg nog even een Ihop overvallen voor een lekker ontbijtje.

Drie uurtjes later aangekomen bij ons huisje.
Erg mooi ingericht en voelde meteen als thuis.
Na de koffers te hebben uitgepakt zijn we de dingen gaan halen die iedereen die hier aankomt wel zou doen. Denk aan de Wallmart en Publex....
S'avonds met z'n allen pizza gegeten en gerelaxed in het zwembad en achter de tv met ruim 1400 kanalen.

Zo kom ik weer een beetje up to date wat betreft met de dagen.
Ik vind het erg leuk om de reacties te lezen van jullie. Bedankt daarvoor.

Groet Frans







2 opmerkingen:

  1. Potverdikke zeg, even naar Ihop, zwemmen in je eigen zwembad, even naar de Walmart hmmmm heerlijk hoor!

    Nou geniet ze lekker en wij lezen mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat jullie in de villa zijn aangekomen, en inderdaad, ik kan niet wachten tot het mijn tijd is om de Walmart leeg te kopen....

    BeantwoordenVerwijderen