dinsdag 27 juli 2010

Tampa Rays en naar Miami!!!

Vandaag zijn we vertrokken naar Miami want morgenavond vliegen we weer richting huis.
Gisteren waren we op bezoek bij de Tampa Rays.Een honkbal team dat het nu goed doet in de MLB.
We begonnen de dag met relaxen bij en in het zwembad. Even nog de laatste keer genieten van het zwemmen en zonnen.
Rond 15.00 uur vertrokken we richting Tampa en met een Starbucks in de auto reden we richting Tropicana
Field.De kaartjes konden we bij de Will call balie ophalen.We waren ruim op tijd (de wedstrijd begon om 19.10 uur)
met een reden.Morris had een T-shirt gekregen van de trainer die hem les gaf om te laten signeren.De eerste honkman
van de Rays, Carlos Pena doet ook zijn slagtraining bij Core traingcentre.Hij zou Pena sms'sen dat Morris bij de dug out
zou staan om zijn shirt te laten signeren.Helaas is het niet gelukt want Pena kwam pas het laatste moment uit de kleedkamer.

De wedstrijd was er niet minder om met een grandslam en een no hitter voor de pitcher (is nog nooit gebeurd bij de Rays) hebben we
een zeer leuke wedstrijd gezien.(grandslam is dat alle honken bezet zijn en de vierde man de homerun slaat, en een no hitter
is dat de pitcher geen lopers op de honken toelaat) 5-0 werd het voor de Tampa Rays.

Vandaag dus naar Miami.We hadden de koffers
al ingepakt dus we hoefden weinig te doen. we vertrokken rond 11.00 uur naar het zuiden.Met een paar stops onderweg
waren we rond 16.00 uur in het Marriott hotel. We waren aardig gaar dus besloten om even een uiltje knappen.Rond 18.00 uur zijn we richting
Miami Beach gereden om wat heerlijk te eten en een wandeling langs Ocean drive.Oja mijn schatje is vandaag jarig dus liefie hou van je en van harte gefeliciteerd XX

Voordat we terug naar het hotel reden nog even langs de Publix
voor wat fruit(druiven en meloen)zitten we nog even het einde te kijken van wedstrijd twee van de Rays tegen Detroit Tigers.En terwijl ik dit typ
winnen de Rays met 3-2 van de Tigers.Zo even naar beneden om dit verhaal te bloggen en dan opmaken voor het bedje.Morgen echt de laatste dag.Overdag
liggen we nog even langs het zwembad en dan richting luchthaven.....

1. en zo zit het er dan bijna op. Bedankt voor het meelezen.
    De felicitaties voor je partner,altijd leuk als je jarig bent op vakantie.
    Goede terug reis en welkom thuis

Arianne

2. He gefelictiteerd met het verjaren van je partner, enne ook van ons bedankt voor het leuke meegluren hoor. Nog een lekkere laatste dag toegewenst en voor later een goede reis naar huis.

3. Inderdaad, het einde van de vakantie zit eraan te komen. Geniet nog de laatste dag. En natuurlijk de felicitaties voor je partner !

4. Hey een fijne terugreis gewenst. Ook jullie hebben een mooie vakantie gehad heb ik gelezen.

Mooi zo top.

Enne nog gefeliciteerd.

5. proficiat en bedankt voor het leuke verslag dat we mee mochten genieten en een goede reis naar huis..